Home » Diensten

Diensten

De dienstverlening van Zakelijke Gastvrijheid is op te delen in drie stappen. Uiteraard kunt u deze diensten als traject, maar ook afzonderlijk afnemen.

1. Analyse door het Wiel van Gastvrijheid

90% van de ondernemers vindt dat zijn bedrijf gastvrij is. Maar in de praktijk blijkt dat klanten dat vaak anders ervaren. Hoe kan dit? Met het Wiel van Gastvrijheid maken we een scan van de gastvrijheid binnen uw bedrijf. Dat doen we vanuit twee kanten: vanuit uw bedrijf en vanuit de klant.

Meer informatie


2. Opstellen Gastvrijheidsplan

Een van de grootste uitdagingen is om uw medewerkers gastvrijheid te laten uitstralen. Ze moeten er als het ware mee besmet zijn. Door een gastvrijheidsplan op te stellen, bereik je een tweeledig doel: enerzijds verhoog je door duidelijkheid het werkplezier van uw medewerkers en anderzijds ervaren uw klanten dit werkplezier en wordt de klanttevredenheid verhoogd. En uw resultaat verbetert. Hoe een gastvrijheidsplan opstellen?

Meer informatie


3. Training en coaching

Hoe zorgt u ervoor dat gastvrijheid binnen uw bedrijf blijft leven? Gelooft u ook in de kracht van gastvrijheid? Dat je daarmee het verschil naar klanten kunt maken en dat gasten daardoor ambassadeurs worden? Met een gastvrijheidsplan zet u een veranderproces in gang. U gaat van een procesgestuurde organisatie naar een meer mensgerichte organisatie. Om gastvrijheid verder in uw bedrijf te verankeren, ondersteun ik u en uw medewerkers door training en coaching.

Meer informatie